Ei, no et perdis el lipdub de la festa!



Ja has vist el vídeo del comiat?



Lemonade Mouth

Hola soc la Mireia i us volia parlar de aquesta pel.licula es diu Lemonade Mouth sabeu que es ? us agrada ? no tinc ni idea... Opineu de totes les perguntes o feu ne vosaltres i us ho contestare!!!!

A mi encara no s'ha estrenat i ja m'agrada molt s'estrenara el el 25 de Novembre al DISNEY CHANNEL.

Pero si voleu saber-ne mes aqui teniu unes cançons que les podeu buscar al Youtube , Spotify... -
Here We Go , Determinate i Somebody son les 3 cançons que m'agraden mes .(hi han mes )

Si voleu saber ne mes pregunteu i no tingeu mandra!!!

3 comentaris:

  1. Mireia a mi m'encanta i tinc ganes de veurela.


    IHSSANE

    ResponElimina
  2. Mireia, jo he vist els anuncis i té pinta de ser molt guay la pel·lícula!

    Estic desitjant que l'estrenin ara mateix!

    NEUS!!!

    ResponElimina
  3. molt be hau comentat i ami tambe m'agrada molt i encara no s'ha estrenat

    ResponElimina