Ei, no et perdis el lipdub de la festa!



Ja has vist el vídeo del comiat?



ATRACCIONS

 Aquestes atraccions estan a Terra Mitica (Benidorm) son molt rares pero deuen de ser molt xules jo no vaig poder pujar perque no media la mida suficient.
Fiqueu a comentaris si us agradaria pujar, si heu anat algun cop i si us agraden.




Titánide

                                                               

                      Inferno









 



SynKope                            














                                                                      La Furia del Triton






                                 DAVID.S

4 comentaris:

  1. David com tu ja saps jo pujo a tot areu.
    Apart de l'entrada que has fet que es molt xula lo que m'ha agradat mes a sigut quant has dit que tu no vas poder pujar per la mida.

    JUDIT

    ResponElimina
  2. A mi m'encantaria pujar-hi, i crec que han de ser super divertides aquestes atraccions.

    Així tens una excusa per tornar-hi a anar!


    NEUS!!!

    ResponElimina
  3. Molen molt aquestes atraccions, jo i pujaria a totes.


    Clara

    ResponElimina