Ei, no et perdis el lipdub de la festa!



Ja has vist el vídeo del comiat?



Càlcul mental

Et presentem cinc problemes de càlcul mental:

1 - Una motocicleta fa 90 quilòmetres en una hora. Quants quilòmetres haurà recorregut en una hora i mitja a la mateixa velocitat?
2 - Si 2 litres d'oli verge costen 90 euros, quants euros haurem de pagar per 4 litres d'oli?
3 - M'han comprat una minicadena que val 200 euros. Jo hi he posat 2/5 parts del que valia. Quants diners hi he posat?
4 - Tinc 4 pomes per repartir entre 8 persones. Quantes pomes tindrà cada persona si les parts són iguals?
5 - Tinc una bossa amb 9 taronges i la tercera part estan podrides. Quantes taronges bones hi ha?

Recorda que has de fer les operacions mentalment i no fer servir la calculadora.

Quan tinguis els resultats, no els escriguis a "Comentaris". Escriu-los en un correu-e a menorquines@gmail.com

Joan

5 comentaris:

  1. Joan jo no tinc correu electrònic per tant ja t'ho portaré per escrit demà.

    Aida

    ResponElimina
  2. Aida, no ho portis en paper, no. Ho pots enviar, tranquil·lament, des d'aquí el blog: només cal que cliquis el sobre blanc amb una fletxeta negra que hi ha sota l'entrada i emplenar allò que calgui. On diu "La teva adreça electrònica", hi pots deixar la nostra, "menorquines@gmail.com", si tu no en tens una de teva. Veuràs que va molt bé!

    Si no te'n surts, ja n'aprendrem a la classe.

    ResponElimina
  3. 1.R/fa 135kilometres
    2.R/val 460
    3.R/hi ha posat45euros
    4.R/una meitat de poma
    5.R/queden 6 teronges bones

    ResponElimina
  4. Som la Sandra I la Naiara o sentim molt Joan no ens em enrecordat



    SANDRA I NAIARA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    ADEu!!!!!!!!!!!!!!
    ¡!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina